К основному контенту

Досліджую текст


Запитання 1
Текст – це
варіанти відповідей
 
зв'язані за змістом речення, які розміщені в певній послідовності
 
 
незв'язані за змістом речення, які розміщені в певній послідовності
 
 
зв'язані за змістом речення, які розміщені в будь-якій послідовності
Запитання 2
В якому з варіантів записаний текст?
варіанти відповідей
 
Подивився навколо. А потім ліг на травичку і гріється під променями весняного сонечка. Котик Тіша вийшов на вулицю.
 
 
Котик Тіша вийшов на вулицю. Подивився навколо. А потім ліг на травичку і гріється під променями весняного сонечка. 
 
 
А потім ліг на травичку і гріється під променями весняного сонечка. Подивився навколо. Котик Тіша вийшов на вулицю.
Запитання 3
Заголовок – це
варіанти відповідей
 
речення в тексті
 
 
опис тексту
 
 
назва тексту
Запитання 4
Заголовок повідомляє
варіанти відповідей
 
коли закінчиться текст 
 
 
про що йтиметься в тексті     
 
 
скільки речень в тексті
Запитання 5
Вибери найбільш влучний заголовок до цього тексту.
Біля двору цвіте липа. Квіти жовтенькі і дуже пахучі. Раді цій порі бджоли. Стара кучерява липа виділяє багато нектару.
варіанти відповідей
 
Липа
 
 
Нектар
 
 
Радісні бджоли
Запитання 6
З чого складається текст? (Будова тексту)
варіанти відповідей
 
Зачин, основна частина, початок 
 
 
Кінцівка, початок, зачин
 
 
Зачин (початок), основна частина, кінцівка
Запитання 7
Розповідь - це текст
варіанти відповідей
 
у якому щось або хтось описується
 
 
у якому про щось розповідається
Запитання 8
Опис – це текст 
варіанти відповідей
 
у якому щось або хтось описується
 
 
у якому про щось розповідається
Запитання 9
Визнач, який це текст?
Наша собака Альфа темно-рудого кольору, з білими плямами на грудях і животі. Ще у неї є білі плями на лапах, вони дуже нагадують шкарпетки. Морда у неї чорна. Її шерсть – дуже коротка і тонка, приємна на дотик. У Альфи дуже гарні очі темно – горіхового кольору.
варіанти відповідей
 
текст-опис
 
 
текст-розповідь
Запитання 10
Визнач, який це текст?
У мене є домашній улюбленець – собака. Її звуть Альфа. Вона дуже лагідна і добра. Вранці і ввечері ми ходимо на прогулянку, а після того як приходимо додому - граємо. Коли я йду в школу, мені здається, що Альфа без мене дуже сумує.
варіанти відповідей
 
текст-опис
 
 
текст-розповідь

Комментарии

  1. 1. зв'язані за змістом речення, які розміщені в певній послідовності;
    2. Котик Тіша вийшов на вулицю. Подивився навколо. А потім ліг на травичку і гріється під променями весняного сонечка.
    3. назва тексту;
    4. про що йтиметься в тексті;
    5. Липа;
    6. Зачин (початок), основна частина, кінцівка;
    7. у якому про щось розповідається;
    8. у якому щось або хтось описується;
    9. текст-опис;
    10. текст-розповідь.

    ОтветитьУдалить
  2. Старченко Міша
    1. зв'язані за змістом речення, які розміщені в певній послідовності.
    2.Котик Тіша вийшов на вулицю. Подивився навколо. А потім ліг на травичку і гріється під променями весняного сонечка.
    3.назва тексту.
    4.про що йтиметься в тексті
    5. Липа.
    6. Зачин (початок), основна частина, кінцівка.
    7. у якому про щось розповідається.
    8. у якому щось або хтось описується.
    9. Текст- опис.
    10. текст-розповідь.

    ОтветитьУдалить
  3. Поповченко Поліна
    1. зв'язані за змістом речення, які розміщені в певній послідовності
    2. Котик Тіша вийшов на вулицю. Подивився навколо. А потім ліг на травичку і гріється під променями весняного сонечка.
    3. назва тексту
    4. про що йтиметься в тексті
    5. липа
    6. зачин (початок), основна частина, кінцівка
    7. у якому про щось розповідається
    8. у якому щось або хтось описується
    9. текст-опис
    10. текст-розповідь

    ОтветитьУдалить
  4. Жигульова Альона
    1. зв'язані за змістом речення, які розміщені в певній послідовності
    2. Котик Тіша вийшов на вулицю. Подивився навколо. А потім ліг на травичку і гріється під променями весняного сонечка.
    3. назва тексту
    4. про що йтиметься в тексті
    5. липа
    6. зачин (початок), основна частина, кінцівка
    7. у якому про щось розповідається
    8. у якому щось або хтось описується
    9. текст-опис
    10. текст-розповідь

    ОтветитьУдалить
  5. Точило Кирило 1. зв'язані за змістом речення, які розміщені в певній послідовності.
    2.Котик Тіша вийшов на вулицю. Подивився навколо. А потім ліг на травичку і гріється під променями весняного сонечка.
    3.назва тексту.
    4.про що йтиметься в тексті
    5. Липа.
    6. Зачин (початок), основна частина, кінцівка.
    7. у якому про щось розповідається.
    8. у якому щось або хтось описується.
    9. Текст- опис.
    10. текст-розповідь.

    ОтветитьУдалить
  6. Костюченко Камiла
    1.А.
    2.Б.
    3.В.
    4.Б.
    5.А.
    6.В.
    7.Б.
    8.А.
    9.А.
    10.Б.

    ОтветитьУдалить
  7. Cеменець Юля
    1,зв'язані за змістом речення, які розміщені в певній послідовності
    2,Котик Тіша вийшов на вулицю. Подивився навколо. А потім ліг на травичку і гріється під променями весняного сонечка.
    А потім ліг на травичку і гріється під променями весняного сонечка.
    3,Назва тексту
    4,Про що йтиметься в тексті
    5,Липа
    6,Зачин (початок), основна частина, кінцівка
    7,У якому про щось розповідається
    8,у якому щось або хтось описується
    9,Текст-опис
    10,Текст-розповідь

    ОтветитьУдалить
  8. Буянова Вікторія
    1. 1
    2. 2
    3. 3
    4. 2
    5. 1.
    6. 3
    7. 2
    8. 1
    9. 1
    10. 2

    ОтветитьУдалить
  9. Фролова Ніколь
    1.зв'язані за змістом речення, які розміщені в певній послідовності
    2.Котик Тіша вийшов на вулицю. Подивився навколо. А потім ліг на травичку і гріється під променями весняного сонечка.
    3.назва тексту
    4.про що йтиметься в тексті
    5.Липа
    6.Зачин (початок), основна частина, кінцівка
    7.у якому про щось розповідається
    8.у якому щось або хтось описується
    9.текст-опис
    10.текст-розповідь

    ОтветитьУдалить

  10. Бойко Женя
    1. зв'язані за змістом речення, які розміщені в певній послідовності.

    2. Котик Тіша вийшов на вулицю. Подивився навколо. А потім ліг на травичку і гріється під променями весняного сонечка.

    3. назва тексту;

    4. про що йтиметься в тексті;

    5. Липа;

    6. Зачин (початок), основна частина, кінцівка;

    7. у якому про щось розповідається;

    8. у якому щось або хтось описується;

    9. текст-опис;

    10. текст-розповідь.

    ОтветитьУдалить

  11. Ковать Катя

    1. 1
    2. 2
    3. 3
    4. 2
    5. 1
    6. 3
    7. 2
    8. 1
    9. 1
    10. 2

    ОтветитьУдалить
  12. Кірієнко Даша
    1. зв'язані за змістом речення, які розміщені в певній послідовності
    2. Котик Тіша вийшов на вулицю. Подивився навколо. А потім ліг на травичку і гріється під променями весняного сонечка.
    3. назва тексту
    4. про що йтиметься в тексті
    5. липа
    6. зачин (початок), основна частина, кінцівка
    7. у якому про щось розповідається
    8. у якому щось або хтось описується
    9. текст-опис
    10. текст-розповідь

    ОтветитьУдалить
  13. Патлах Поля
    1.1
    2. 2
    3. 3
    4. 2
    5. 1.
    6. 3
    7. 2
    8. 1
    9. 1
    10. 2

    ОтветитьУдалить
  14. Пономаренко Поліна
    1.зв'язані за змістом речення, які розміщені в певній послідовності
    2.Котик Тіша вийшов на вулицю. Подивився навколо. А потім ліг на травичку і гріється під променями весняного сонечка.
    3.назва тексту
    4.про що йтиметься в тексті
    5.Липа
    6.Зачин (початок), основна частина, кінцівка
    7.у якому про щось розповідається
    8.у якому щось або хтось описується
    9.текст-опис
    10.текст-розповідь

    ОтветитьУдалить

Отправить комментарий

Популярные сообщения из этого блога

Як допомогти дитині налаштуватися  на навчання вдома? 1071 0 5 Ну, що ж, у зв’язку з подовженням карантину, школярам таки доведеться вчитися вдома ще й у квітні. Два тижні такого навчання показали, що в багатьох дітей виникають  труднощі з самоорганізацією , вчасним виконанням завдань, та й, взагалі, сприйманням часу, проведеного вдома, як навчання, а не канікул. Дійсно, навіть багатьом дорослим зараз це складно зробити, тим більше з огляду на те, що ми всі  переживаємо стрес  внаслідок цих раптових змін. Саме тому психологи радили на початку карантину дати дітям можливість відпочити трохи, прожити свою тривогу й адаптуватися. Але час не стоїть на місці — минає вже третій тиждень нашого вимушеного сидіння вдома. До того ж, шкільний навчальний процес не зупинявся, він триває з використанням дистанційних ...
Робота з математики за розділом «Подорож до міста   «Множення і ділення»» 1.      Вибери рядок, в якому дія додавання правильно замінена на дію множення. 4 + 4 + 4 + 4 = ___________      а)   4 ∙ 3      б)   3 ∙ 4      в)   4 ∙ 4       2 .   Заміни дію множення на дію додавання                   5 ∙ 4 а)   5 + 5 + 5 + 5 б)   4 + 4 + 4 + 4 + 4 в)   5   + 5   + 5        3 .   Знайди правильний розв’язок до задачі.                    Білочка має 4 лапки. Скільки всього лапок у трьох білочок?                   ...
Кратне порівняння чисел Запитання 1 Щоб дізнатися на скільки одне число більше від іншого, треба варіанти відповідей   додати два числа     від більшого числа відняти менше число     Помножити одне число на інше Запитання 2 Щоб дізнатися у скільки разів одне число менше від іншого, треба варіанти відповідей   більше число поділити на менше     помножити два числа     від більшого відняти менше Запитання 3 Мамі - 32 роки, а доньці -10 років.На скільки років мама старша від доньки? варіанти відповідей   23     22     42 Запитання 4 Мама купила для консервування 12 кг огірків та 4 кг кабачків. У скільки разів менше купила кабачків, ніж огірків? варіанти відповідей   4     8     3 Запитання 5 У скільки разів 5 менше 35? варіанти відповідей...